Линия УМК С. В. Иванова. Русский язык (1-4) – издательство Дрофа – Вентана-граф
Учебники структурированы поурочно, уроки группируются в блоки, соответствующие содержательным линиям учебников, что помогает ученикам увидеть конкретные цели изучения каждой темы и ее место в языковой системе. С начала курса упражнения ставят ребенка в позицию исследователя языка, анализирующего родную речь и самостоятельно ищущего закономерности правописания. Рабочие тетради помогут закрепить орфографические правила и освоить методы решения различных учебных задач.
Пособие для учителя «Русский язык. 1–4 классы. Программа, планирование, контроль» отражает содержание обучения русскому языку в начальной школе. Издание содержит планируемые результаты освоения программы по русскому языку, итоговые контрольные работы по годам обучения и критерии их оценивания. Приложение на CD с поурочным планированием позволяет учителю создать рабочую программу по русскому языку.
Материал учебника «Русский язык.
1 класс» структурирован поурочно. Первые упражнения каждого урока, относящиеся к разделу «Речь», вводят ученика в известную ему ситуацию общения (знакомство, вопрос, приветствие, прощание, благодарность и т. п.). Цель этих упражнений — не только механически активизировать в памяти детей саму ситуацию, но и обсудить, проанализировать её, в некоторых случаях научить определённым законам речевого общения (например, нормам речевого этикета, учёту мимики и жестов при общении и т. п.). Последующие упражнения (из раздела «Языковая система») ставят ученика в позицию исследователя языка: он либо наблюдает некоторую языковую закономерность, либо знакомится с правилом русского правописания. В таком подходе реализуется важный лингводидактический принцип «от речи — к языку».
В учебниках для 2, 3, 4 классов, также структурированных поурочно, уроки группируются в блоки, каждый из которых соотносится с одной из содержательных линий изучения русского языка: уроки блока «Как устроен наш язык» соотносятся с содержательной линией «Система языка», уроки блока «Правописание» — с содержательной линией «Орфография и пунктуация», уроки блока «Развитие речи» — с соответствующей содержательной линией.
УМК линии включают методические пособия, структура и содержание которых соответствуют структуре и содержанию учебников 1–4 классов. Помимо необходимого методического обеспечения для планирования и организации изучения материалов УМК, методические пособия содержат комментарии ко всем урокам, упражнениям и заданиям учебников и рабочих тетрадей, лингвистические и методические пояснения к сложным вопросам и проблемным ситуациям, дополнительные материалы для организации исследовательской, индивидуальной и дифференцированной работы в классе, для контроля уровня достижения планируемых результатов.
Рабочие тетради для 1 класса предназначены для использования в послебукварный период обучения.
Разнообразные задания помогут закрепить первоначальные знания школьников о родном языке, а также автоматизировать навыки письма. В тетрадях «Пишем грамотно» для 2–4 классов представлены разнообразные виды упражнений, которые помогают закрепить изучаемые правила орфографии. Рабочие тетради для дифференцированной или коррекционной работы «Учусь писать без ошибок» для 2–4 классов включают систему дополнительных заданий для индивидуальных занятий в школе и дома. Особое внимание уделено работе, которая поможет ребёнку освоить способы действий при решении учебных задач по русскому языку. «Тетради для контрольных работ» для 2–4 классов содержат контрольные и самостоятельные работы, тесты, тексты для списывания, позволяющие оценить текущие и итоговые результаты обучения русскому языку по каждому году обучения.
Электронные образовательные ресурсы для 1 и 2 класса, разработанные на основе УМК, имеют тематическую структуру. Эти пособия включают интерактивные наглядные материалы (с аудиосопровождением), методические комментарии и справочные материалы, интерактивные задания для учеников, словари (с аудиосопровождением).
Страница не найдена (ошибка 404)
- Поиск
Родителям и ученикам- Полезная информация
- Правила приема, перевода, отчисления
- Обеспечение учащегося учебниками
- Детям с ограниченными возможностями здоровья
- Все материалы
- МВД.

РФ. Социальные ролики.
- Мероприятия
- Платные образовательные услуги
- Новости
- Новости прокуратуры
- Каникулы
Секции и кружки- Театральная студия «Премьера»
- Спортивный клуб
- ГТО
- Олимпиады и конференции
- Стипендии и меры поддержки обучающихся
- Услуги и сервисы
- Функциональная грамотность
- Дистанционное обучение
- Полезная информация
- Наша школа
- О школе
- Администрация
- Педагогический состав
- Профильные направления
- Универсальный профиль
- Наши классы
- Достижения и победы
- Доска почета
- Педагогам и сотрудникам
- Электронный журнал
- Образовательные ресурсы
- Профессиональные стандарты
- Аттестация педагогических работников
- Повышение квалификации
- Профсоюзная организация
- Вакансии
- Персоны
- Сведения об образовательной организации
- Организация питания в образовательной организации
- Руководство.
Педагогический (научно-педагогический) состав - Структура и органы управления образовательной организацией
- Название коллегиального органа управления
- Педагогический совет
- Родительский совет
- Материально-техническое обеспечение и оснащенность образовательного процесса
- Основные сведения
- Документы
- Образование
- Переход на ФОП
- Образовательные стандарты и требования
- Стипендии и меры поддержки обучающихся
- Платные образовательные услуги
- Финансово-хозяйственная деятельность
- Вакантные места для приема (перевода) обучающихся
- Доступная среда
- Международное сотрудничество
- Обратная связь
- Мониторинг питания
- Независимая оценка качества образования
- Независимая оценка качества условий образовательной деятельности
- Независимая оценка качества подготовки обучающихся
- Расписание
- Контакты
- Вопросы и ответы
В вашем браузере отключен JavaScript. Включите его, чтобы включить полную функциональность веб-сайта
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21.
sajandi UMC algkooli esitlus. Ettekanne «Haridus- ja metoodiline complex» XXI sajandi algkool». vene keel. Комментариивыдвижной 1
Õppe- ja metoodiline komplekt «XXI sajandi algkool» toim. Н.Ф. Виноградова, киржастуськескус «Вентана-Граф»
slaid 2
См. komplekt võimaldab tekitada lastes huvi õppeprotsessi, eriti selle ainevastu. Arendada lapse isiksuse tunnetuslikku orientatsiooni, tema aktiivsust ja iseseisvust, suhet välismaailmaga. «XXI саджанди алгкул»
slaid 3
Õppetegevuse põhikomponendid: Hariduslikud ja tunnetuslikud motiivid; Koolitusülesanded koos Wastavate Treeningoperatsioonidega; Контроль и энесеконтрол, хиндамин и энезехиндамин.
slaid 4
Kognitiivne tegevus, mida viiakse labi mitmesuguste didaktiliste mangude vormis, loob suurepärase aluse enda kasvamise motiivide kujunemiseks, tegevuse parandamiseks.
Õpilasele antakse õigus valida tegevusviis ja -viis. Valikuvabaduse tunne muudab õppimise teadlikuks, produktiivsemaks ja tõhusamaks. Võimalused lastele igat tüüpi õppetegevuste valdamiseks
slaid 5
Võimalused lastele igat tüüpi õppetegevuse valdamiseks Õpilane on õppimises võrdne osaleja, tavastutab oma õnnestumiste, vigade ja puuduste eest samaväärselt õpetajaga. Osaleb kontrolli ja enesekontrolli tegevustes. Ta ise (loomulikult õpetaja osavõtul) analüüsib oma tegevuse iga sammu, määrab oma teadmatuse, otsib selle põhjuseid ja võimalusi selle parandamiseks.
slaid 6
Õpikud ja õppevahendid Õpikute matejal on esitatud selgelt, loogiliselt, mõistete sõnastus on olemas. Печать на vajalik arv illustratsioone, диаграмма, графика. Komplekti fookus tervise säästmisel on väga oluline: см. jalutamine, ekskursioonid, õppetunnid looduses. Komplekt eivasta mitte ainult kohustuslikule hariduse miinimumsisule, vaid on mõeldud ka õpilastele, kes saavad töötada programmiga, mis ületab kohustusliku miinimumi.
Плоский 7
Slaid 8
Slaid 9
Individuaalne töö Lastele pakutakse palju loomingulisi ülesandeid, mille täitmisel näitavad poisid originalaalsust, iseseisvust ega korda mustrit. Sellised ülesanded arendavad laste mälu, kujutlusvõimet, mõtlemist, oskust luua uusi originalaalseid kujundusi ja nende detaile. Komplekti «21. sajandi algkool» õpikutes ja vihikutes on erilist tähelepanu pööratud laste eruditsiooni arerendamisele, nende tunnetuslikele huvidele. Loetu sisu kutsub lastes esile emotsionaalselt positiivse suhtumise (üllatus, avastamisrõõm).
1 шт. Programm «XXI sajandi algkool»mille töötas välja 1997. aastal austatud teadlase juhitud teadlaste meeskond Venemaa Föderatsioon, Venemaa Haridusakadeemia korrespondentliige, педагогический педагог, профессор Наталья Федоровна Виноградова.
Siia kuulub õpikute süsteem «XXI sajandi algkool».Õpikute föderaalne nimekiri
soovitab Vene Föderatsiooni Haridus- ja Teadusministeerium kasutada õppeasutustes õppeprotsessis.
Programmi edukas läbimine oli loogiline kinnitus programmi eelisteleõppekomplekt, RAS-i ja RAO ekspertiis 2010. aastal.
Lisaks erinevatel tasemetel tunnustustele on seda komplekti auhinnatudkõrgeim autasu haridusvaldkonnas -Vene Föderatsiooni presidendi autasud.
2 слайд. Määra «21. sajandi algkool» 4-aastasele algkoolile sisaldab õppe- ja metoodilisi komplekte järgmiste ainete jaoks:
– Kirjaoskuse õpetamine Kruntvärv.
— обшивка киля.
— Кирьяндуслик лугемине.
— Математика.
— Электронная почта.
Музыкальное искусство.
— Технологии.
Seega pakub komplekt «21. sajandi algkool» täielikult põhikooli õppeprotsessile õppevahendeid kõigis föderaalses põhiõppekavas sisalduvates ainetes.
3 слайда. Iga komplekt sisaldab: õpikut, töövihikut.
Sügavamaks teemasse sukeldumiseks: spetsiaalselt disainitud märkmikud ja käsiraamatud.
Märkmikud korrigeerivateks töödeks.
4 слайда.
Programmi omadused»21. sajandi algkool».
- Modelleerimistegevus: Laps ei õpi mitte ainult silmade ja kõrvadega, vaid ka kätega. Kõik võimalikud toimingud viiakse läbi modelleerimise (mudeli loomise) teel. Sellele on üles ehitatud kõik ained – matemaatika, vene keel ja maailm meie ümber.
- Põhimõte tegevustlähenemist rakendatakse vaieldava iseloomuga materjali kaudu, kui õpilased haridusdialoogi käigus määravad kindlaks õppeülesande koostamise metodi, arutavad selle lahendamise algoritmi.
- Otsingutegevus.Programm on järsult vähendanud valmis proovi väärtust. Autorid on kindlad: tuleb arvestada, et lapsele ei saa midagi peale suruda. Ta peab kõikevastu võtma. Ja ta saab aktepteerida ainult otsingutegevuses
- Kontsentreeritud ringide põhimõte (varajane tutvumine: näide on korrutamine).
5 слайдов. Milliseid omadusi tahame oma lapses pärast kooli lõpetamist näha, et ta oleks edukas tänapäeva elus? Kindlasti – võime maailmas navigeerida.
Suuta teiste eest hoolitseda, olla moraalne inimene. Тервена хойдмисекс. Iseseisvalt ammutada ja rakendada teadmisi, kas pole?Programmi autorid usuvad (ja mina), et lapsed, õppides oma õpikutest, on võimelised omandama just neid oskusi.
Haridusasutuse «XXI sajandi algkool» põhiharidusprogramm
Alghariduse eeskujulik põhiharidusprogramm on välja töötatud Vasavalt föderaalse osariigi üldharidusstandardi nõuetele …
Venekeelne tööprogramm UMK «XXI sajandi algkool» 4. класс
Tööprogramm põhineb programmil «Vene keel», haridussüsteemil «XXI sajandi algkool» автор С.В. Иванов, А.О. Евдокимова, М.И. Кузнецова. M. «Ventana-Count» 20…
Tööprogramm EMC ümbritsevale maailmale «XXI sajandi algkool» 3. класс
Programm põhineb haridussüsteemi «XXI sajandi algkool» programmil «Maailm ümber». Автор: Н.Ф.Виноградова.М. «Вентана-крахв» 2008 ….
Hariv ja metoodiline keeruline «Põhikool XXI сад»
UMK «Esialgne
026teaduslik nõustaja — N.F. Vinogradova
Kirjastus «Ventana — Graf»
- WMC «XXI sajandi algkool» 1. klassi moodustavad järgmised täidetud aineõppematerjalid, mille õpikud
- 0253 kaasatud Венечный киль. Крунтвярв. Журова Л.Е., Евдокимова А.О. Венечный киль. 1 класс. Кузнецова М.И., Петленко Л.В. — Кирьяндуслик лугемине. 1 класс. — Математика. 1 класс. Рыдзе О.А., Юдачева Т.В. — Maailm. 1 класс. Виноградова Н.Ф., Калинова Г.С.- ст. 1 класс. Савенкова Л.Г., Ермолинская Е.А. — Муусика. 1 класс. Усачева В.О., Школяр Л.В. — Технологии. 1 класс. Луцева Е.А. — Кехалин культур.
— Киль Inglise — УМК «ЭДАКС», М.В. Вербицкая, О.В. Оралова, Б.Эббс, Э.Уорелл, Э.Уорд.
— Venemaa rahvaste vaimse ja moraalse kultuuri alused (4. класс) — N.F. Виноградова, В.И. Власенко, А.В. Поляков.
- См. esitlus tutvustab vene keele (sh kirjaoskuse), kirjandusliku lugemise, matemaatika ja ümbritseva maailma õppematerjale.

Komplekt põhineb teoorial A.N. Леонтьев, Д.Б. Эльконин и В.В. Давидов. Treeningu üldine eesmärk on selles vanuses juhtiva tegevuse kujundamine. Algklassiõpetajate eesmärk ei ole lihtsalt õpilast õpetada, vaid õpetada teda ennast õpetama, s.t. харидустегевус; Õpilase eesmärk на omandada õppimisvõime. Õppeained ja nende sisu toimivad selle eesmärgi saavutamise vahendina. Õppetöö vormid, vahendid ja metodid on suunatud noorema õpilase (esimese klassi 1. pooles) eelduste ja seejärel kasvatustegevuse oskuste kujundamisele. Algõppe käigus kujundatakse algklassiõpilasel õpitegevuse oskused, mis võimaldavad edukalt kohaneda põhikoolis ja jätkata aineõpet Wastavalt mistages õppe- ja metoodilisele komplektile. Põhikoolilõpetaja juhtivateks omadusteks on võime iseseisvalt mõelda, analüüsida mis tahes küsimust; oskus koostada väiteid, püstitada hüpoteese, kaitsta valitud seisukohta; ideede olemasolu enda teadmiste kohta ja teadmatus käsitletavas küsimuses. Сига на УМК-л как методилист туннуст.
Niisiis, töötades õppe- ja metoodikakomplektiga «XXI sajandi algkool», omandab õpilane põhimõtteliselt erineva rolli — «teadlase». См. positsioon määrab tema huvi tunnetusprotsessivastu. Nagu ka tähelepanu suurendamine õpilaste loomingulisele tegevusele, lähtudes iga õpilase initsiatiivist ja iseseisvusest.
Кирьяоскусе Харидус
Suurtähtede kirjutamise õppimine.
Тёёвихик. 1 класс Кузнецова М.И.
Крунтвярв. Õpik. 1 класс. 2 osas Журова Л.Е., Евдокимова А.О.
Märkmik taatlustöödeks.
1 класс Евдокимова А.О., Кузнецова М.И.
Тёёвихик. 1 класс Кузнецова М.И.
õppematerjal
klassi tööd. 1 класс Иванов С.В., Евдокимова А.О.,
Кузнецова М.И.
Венечный киль.
Kommentaarid õppetundide kohta.
Тööриистакомплект.
1 класс Иванов С.В., Кузнецова М.И.
,
Евдокимова А.О.
контроль. + CD
венецианский киль. Кирьяоскусе Харидус.
Metoodilised kommentaarid õppetundidele. 1 класс Журова Л.Е., Евдокимова А.О., Кузнецова М.И.
Lõika didaktiline matejal
õpik « Крунтварв » Журова Л.Е., Евдокимова А.О.
Силбилизированный кеттад. Õpetus.
венецианский киль. Кирьяоскусе Харидус.
1 класс Евдокимова А.О.
Программ. 1 класс. + CD Журова Л.Е.
Кирьяндуслик лугемине
Кирьяндуслик лугемине. Õpik. 1 класс Ефросинина Л.А.
Харидусантология. 1 класс Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине.
Тёёвихик. 1 класс Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине. Кууламистуннид.
Antoloogia töövihik. 1 класс Ефросинина Л.А. 1 класс Ефросинина Л.
А.
компакт-диск. Кирьяндуслик лугемине.
Elektrooniline õpik.
Сынастик-виде « Книжник » .
1-4 класси Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине.
Hinnang kavandatu saavutamisele
tulemused. Kontroll
теосед, тестид, кирьяндус
диктаадид, текстид контроллимисекс
Лугемисоскус, диагностика
ülesandeid. 1-4 класс. 2 оса.
1. оса (1.–2. класс) Ефросинина Л.А.
Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине.
Тööриистакомплект. 1 класс Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине.
Кууламистуннид. метоодилайн
toetust. 1 класс Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине.
Программ. 1-4 класс. + CD Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
1-4 класс.
+ CD Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
Матемаатика
Математика. Märkmik jaoks
kontrollimistööd. 1 класс Рудницкая В.Н.
Математика. Õpik. 1 класс. 2 оса
Математика. Дидактилин
материалы. 1 класс. 2 осас Рудницкая В.Н.
Математика. Тёвихик. 1 класс.
3 осас Кочурова Е.Е.
Матемаатика. Suuline
arvutused. метоодилайн
toetust. 1-4 класси Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Матемаатика. Tööriistaкомплект. 1 класс Рудницкая В.Н., Кочурова Е.Е., Рыдзе О.А.
Математика. Lõhestatud
didaktilist matejali
õpik. 1. класс (эсимене поолааста) Рудницкая В.Н., Рыдзе О.А.
Рудницкая В.Н.
Тёевихик. 1 класс. Кочурова Е.Е.
КД. Математика. Электроонилайн
Рудницкая В.Н., Кочурова Е.
Е.,
Рыдзе О.А.
Математика. Õppetöö методика.
1 класс Рудницкая В.Н., Кочурова Е.Е.,
Рыдзе О.А.
Маилм
Электронная почта. Õpik. 1 класс.
Vaatleme ja töötame.
2 осас Виноградова Н.Ф.
Тёёвихик. 1 класс Likholat T.V.
Mõtleme ja fantaseerime.
1 класс Виноградова Н.Ф.
Тёёвихик. 1 класс Литвиненко С.В.
Электронная почта. Маркмик
1 класс.
2 осас Виноградова Н.Ф.
Электронная почта.
Тööриистакомплект.
1-2 класси Виноградова Н.Ф.
hariduslik ressurss. 1 класс Виноградова Н.Ф.
Электронная почта. программа
1-4 класс. + CD Виноградова Н.Ф.
малалимин. Материал дидактилизированный
алкоол. 1-4 класс.
klassitöö jaoks
Kirjastus «Ventana — Graf»
UMK «Esialgne 21. sajandi kool»
6 WMC 21. саджанди алгкул » Hinne 2 koosneb järgmistest täidetud aineõppematerjalidest,
kelle õpikud kaasatud föderaalses soovitatavate õpikute loendis:
— vene keel. 2. класс Иванов С.В., Евдокимова А.О., Кузнецова М.И., Петленко Л.В.
— Кирьяндуслик лугемине. 2. класс Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
— Математика. 2. класс Рудницкая В.Н., Кочурова Е.Е., Рыдзе О.А., Юдачева Т.В.
— Maailm. 2. класс Виноградова Н.Ф., Калинова Г.С.
— Муусика. 2. класс Усачева В.О., Школяр Л.В.
— Арт. 2. класс Савенкова Л.Г., Ермолинская Е.А.
— Технологии. 2. класс Луцева Е.А.
— Кехалин культур. 1-2 класс. Петрова Т.В., Копылов Ю.А., Полянская Н.В., Петров С.С.
— inglise keel EDASI.
2. класс Вербицкая М.В., Оралова О.В., Эббс Б., Уорелл Э., Уорд Э.
UMK kaunite kunstide, muusika, tehnika, kehakultuuri ja lisakirjanduse teemadel.
2. класс
киль
Кирьютаме хясти.
Тёёвихик. 2. класс
2 осас Кузнецова М.И.
Венечный киль. Õpik. 2. класс
2 осас Иванов С.В., Евдокимова А.О.,
Кузнецова М.И.,
Петленко Л.В.
Венечный киль. Комментарий
õppetunnid. 2. класс Иванов С.В., Кузнецова М.И.
CD. Венечный киль. Elektrooniline
õppematerjal tööks
klassis. 2. класс Иванов С.В. я джне.
Венечный киль. Märkmik jaoks
kontrolltööd. 2. класс Романова В.Ю., Петленко Л.В.
Õppige kirjutama ilma vigadeta.
Тёёвихик. 2. класс Кузнецова М.И.
Венечный киль.
Скоор Саавутусте
венецианский киль. 1-4 класс.
planeeritud õpitulemused.
программа, планэримин,
Тестид, тестид, диктадид,
контроль. + CD Иванов С.В., Кузнецова М.И.,
esitlus. 2-4 класси Романова В.Ю., Петленко Л.В.
Евдокимова А.О.
Кирьяндуслик лугемине
Кирьяндуслик лугемине. Тётаб
Маркмик. 2. класс 2 осас Ефросинина Л.А.
2. класс 2 осас Ефросинина Л.А.
2 осас. 1. osa (1.–2. klassile) Ефросинина Л.А.
Kirjanduslik lugemine. программа
1-4 класс. + CD Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
Кирьяндуслик лугемине. Märkmik
kontrolltöö eest.
2. класс Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине.
Haridusantology.
2. класс 2 осас Ефросинина Л.А.
КД. Кирьяндуслик лугемине. E
elektrooniline õpik.
Сынастик-виде « Книжник » .
1-4 классы Ефросинина Л.А.
Õpetus. 2-4 класси Оморокова М.И.
Книжник. Sõnastik-viide
kirjanduslikus lugemises.
1-4 класси Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине. программа 1-4 класс.
+ CD Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
Кирьяндуслик лугемине. Tööriistaкомплект. 2. класс Ефросинина Л.А.
Матемаатика
Математика. Тёвихик.
2. класс 2 осас Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Матемаатика. Õpik. 2. класс
2 осас Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. программа 1-4 класс. + CD Рудницкая В.Н.
Математика. Дидактилин
материалид. 2. класс 2 осас Рудницкая В.
Н.
Математика. Oleme sõbrad
matemaatika. Тёвихик.
2. класс Кочурова Е.Е.
Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. Tööriistaкомплект.
2. класс Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. Märkmik jaoks
kontrolltööd. 2. класс Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Электронная почта. Тёвихик.
Электронная почта. Õpik.
2. класс Kahes osas (6. trükk) Виноградова Н.Ф.
2. класс 2 осас Виноградова Н.Ф.
CD. Мааилм. Elektrooniline
hariduslik ressurss. 2. класс Виноградова Н.Ф.
CD. Ümbritsev maailm töös
maalimine. Материал Didaktilised
algkooli jaoks. 1-4 класс.
Elektrooniline õppematerjal
klassitöö jaoks Kirjastus «Ventana-Count»
Maailm. Õpik. 2. класс
Vaatleme ja töötame.
Тёёвихик. 2. класс Лихолат Т.В.
Электронная почта. Märkmik testimiseks
töötab. 2. класс 2 осас Виноградова Н.Ф.
Электронная почта. программа
1-4 класс. + CD Виноградова Н.Ф.
Электронная почта. метоодилайн
toetust. 1-2 класси Виноградова Н.Ф.
Mõtleme ja fantaseerime. Töötab
märkmik. 2. класс Литвиненко С.В.
ЕМЦ «Algkool
teaduslik nõustaja — N.F.Vinogradova
XXI садж»
Kirjastus «Ventana — Graf»
«WMC
21. саджанди алгкул » 3. klassi moodustavad järgmised täidetud aineõppematerjalid, mille õpikud— vene keel. 3. класс Иванов С.В., Евдокимова А.О., Кузнецова М.И., Петленко Л.В.
— Кирьяндуслик лугемине. 3. класс Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
— Математика. 3 класс Рудницкая В.Н., Кочурова Е.
Е., Рыдзе О.А., Юдачева Т.В.
— Maailm. 3. класс Виноградова Н.Ф., Калинова Г.С.
— ст. 3. класс Савенкова Л.Г., Ермолинская Е.А.
— Муусика. 3. класс Усачева В.О., Школяр Л.В.
— Технологии. 3. класс Луцева Е.А.
— Кехалин культур.
— киль английский EDASI. 3. класс Вербицкая М.В., Оралова О.В., Эббс Б., Уорелл Э., Уорд Э.
Продавец лехел на õppematerjalid vene keele, kirjandusliku lugemise, matemaatika ja keskkonna kohta
maailm.
UMK кауните искусство, музыку, технику, kehakultuuri ja lisakirjanduse teemadel.
3. класс
киль
венецианский киль. Õpik. 3. класс
2 осас Иванов С.В., Евдокимова А.О.,
Кузнецова М.И., Петленко Л.В.
Кирьютаме хясти. Тёвихик.
3. класс 2 осас Кузнецова М.И.
Венечный киль. 1-4 класс.
программа, самолетимин,
контроль. + CD Иванов С.В., Кузнецова М.И.,
Евдокимова А.О.
Венечный киль. Kommentaarid õppetundide kohta.
3. класс Иванов С.В., Кузнецова М.И.
Õpin vigadeta kirjutama. Тёвихик.
3. класс Кузнецова М.И.
Венечный киль. Märkmik juhtimistöödeks.
3. класс Петленко Л.В., Романова В.Ю.,
Венерный киль. Hinnang kavandatu saavutamisele
õpitulemused. Kontrolltööd, testid,
diktaadid, esitlused. 2-4 класси Романова В.Ю., Петленко Л.В.
Кирьяндуслик лугемине
Кирьяндуслик лугемине. Õpik. 3. класс
3. класс 2 осас Ефросинина Л.А.
2 осас Ефросинина Л.А.
Книжник. Sõnastiku viide jaoks
kirjanduslik lugemine. 1-4 класси Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине.
Saavutuste skoor
kavandatud tulemused. Kontroll
teosed, testid, kirjanduslikud diktaadid,
tekstid lugemisoskuse kontrollimiseks,
диагностированный ülesanded. 1-4 класс.
Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине. Õpik.
3. класс 2 осас Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине. Märkmik jaoks
kontroll
töötab. 3. класс 2 осас Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине. программа
1-4 класс. + CD Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
Кирьяндуслик лугемине.
Тööриистакомплект. 3. класс Ефросинина Л.А.
Õpetus.
2-4 класс Оморокова М.И.
Кирьяндуслик лугемине. программа
1-4 класс. + CD Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
туст. Sõnastik-viide « Книжник » .
1-4 класси Ефросинина Л.
А.
Кирьяндуслик лугемине.
Haridusantology.
3. класс 2 осас Ефросинина Л.А.
Матемаатика
2 осас Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
2 осас (4. väljaanne) Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика Õppemeetodid.
3. класс Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
3. класс Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. Тёвихик. 3. класс
2 осас Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. Õpik. 3. класс
2 osas (3. väljaanne) Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. программа
1-4 класс. + CD Рудницкая В.Н.
Математика. Suuline
arvutused. метоодилайн
toetust. 1-4 класс Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. Märkmik juhtimiseks
töötab. 3. класс Рудницкая В.
Н., Юдачева Т.В.
Математика. Дидактилизированный материалид.
3. класс 2 осас Рудницкая В.Н.
Маилм
Электронная почта. Õpik.
Электронная почта. Тёвихик.
3. класс 2 осас Виноградова Н.Ф.
3. класс 2 осас Виноградова Н.Ф.
Виноградова Н.Ф.
Vaatleme ja töötame. Тёвихик.
3. класс Лихолат Т.В. Õpik. 3. класс
2 осас Виноградова Н.Ф.
CD. Maailm maalikunsti töödes.
Didaktilised materialid põhikoolile. 1-4 класс.
Elektrooniline õppematerjal klassitööks Kirjastus «Ventana-Count»
Mõtleme ja fantaseerime. Тёвихик.
3. класс Литвиненко С.В.
Электронная почта. Tööriistaкомплект.
3-4 класс Виноградова Н.Ф.
EMC «Algkool
teaduslik nõustaja — N.F.Vinogradova
XXI sajand»
Kirjastus «Ventana — Graf» 9009XIsa24 WMC 900XXIsa23
algkool» 4.
klassi moodustavad järgmised täidetud aineõppematerjalid, mille õpikud kaasatud sisse— Kirjanduslik lugemine. 4. класс. Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
— Математика. 4. класс. Рудницкая В. Н., Кочурова Е. Е., Рыдзе О. А., Юдачева Т. В.
— Maailm. 4. класс. Виноградова Н.Ф., Калинова Г.С. 4. класс. Виноградова Н.Ф., Власенко В.И., Поляков А.В. ОРКСЕ. Ilmaliku eetika alused (2 оса). ОРКСЕ. Maailma usukultuuride alused (2 osas). ОРКСЕ. Õigeusu kultuuri alused (2 osas). ОРКСЕ. Ислами культури алусед (2 оса).
— Арт. 4. класс. Савенкова Л.Г., Ермолинская Е.А.
— Муусика. 4. класс. Усачева В.О., Школяр Л.В.
— Технологии. 4. класс. Луцева Е.А.
— Кехалин культур. 3-4 класс. Петрова Т.В., Копылов Ю.А., Полянская Н.В., Петров С.С.
— inglise keel EDASI. 4. класс. Вербицкая М.В., Оралова О.В., Эббс Б., Уорелл Э., Уорд Э.
См. esitlus tutvustab õppematerjale vene keele, kirjandusliku lugemise, matemaatika ja ümbritseva maailma kohta.
WCU religioossete kultuuride ja ilmaliku eetika, kaunite kunstide, muusika, tehnoloogia, kehakultuuri ja
lisakirjandust.
4. класс
киль
Кирьютаме хясти. Тёвихик. 4. класс.
2 осас Кузнецова М.И.
Венечный киль. Õpik. 4. класс.
2 осас Иванов С.В., Кузнецова М.И., Петленко Л.В.,
Романова В.Ю.
Õpin vigadeta kirjutama. Тёвихик. 4. класс Кузнецова М.И.
Венечный киль. Kommentaarid õppetundide kohta. 4. класс Иванов С.В., Кузнецова М.И.
Венечный киль. 1-4 класс. программа, самолетимин,
контрол. + CD Иванов С.В., Кузнецова М.И., Евдокимова А.О.
Венечный киль. Märkmik juhtimistöödeks. 4. класс Романова В.Ю., Петленко Л.В.
Венечный киль. Planeeritud tulemuste saavutamise хиндамин
õppimine. Examid, kontrolltööd, diktaadid, ettekanded.
2-4 класси Романова В.Ю., Петленко Л.В.
Кирьяндуслик лугемине
Кирьяндуслик лугемине. Тёвихик.
4. класс. 2 осас Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине. Õpik. 4. класс.
2 осас Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
Кирьяндуслик лугемине. Скоор Саавутусте
кавандатуд тулемусед. Testpaberid,
testid, kirjanduslikud diktaadid, tekstid kontrollimiseks
lugemisoskus, диагностированный ülesanded. 1-4 класс.
2 шт. 2. osa (3.–4. klassile) Ефросинина Л.А.
Ефросинина Л.А., Оморокова М.И.
Кирьяндуслик лугемине. Haridusantology.
Кирьяндуслик лугемине. Маркмик Яокс
4. класс. 2 osas Ефросинина Л.А.
kontrolltööd. 4. класс. 2 осас Ефросинина Л.А.
Кирьяндуслик лугемине. программа 1-4 класс. + CD Ефросинина Л.А., Оморокова М.
И.
Кирьяндуслик лугемине. Tööriistaкомплект.
4. класс Ефросинина Л.А.
КД. Кирьяндуслик лугемине. Электроонилин харидус
тоетуст. Sõnastik-teatmeteos «Raamatumees». 1-4 класс Ефросинина Л.А.
2-4 класс Оморокова М.И.
Книжник. Sõnastik-viide
kirjanduslikus lugemises. 1-4 класси Ефросинина Л.А.
Матемаатика
Математика. Õpik. 4. класс. 2 осас Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Матемаатика. Тёвихик. 4. класс.
2 осас Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Математика. Märkmik jaoks
kontroll
töötab. 4. класс Рудницкая В.Н., Юдачева Т.В.
Матемаатика. программа 1-4 класс. + CD Рудницкая В.Н.
Математика. Oleme matemaatikaga sõbrad. Тёвихик.
4. класс Кочурова Е.Е.
Математика. Tööriistaкомплект.


Педагогический (научно-педагогический) состав
К. Иванов, А. Б. Щербаков, А. В. Усатенко, “Структурно-чувствительные свойства и биомедицинские применения нанодисперсного диоксида церия”, Усп. хим., 78:9 (2009), 924–941; Русская хим. Обзоры, 78:9 (2009), 855–871
хим.:
, том 78, выпуск 9, страницы 855–871
Рассмотрены основные методы его получения и проанализированы перспективы его применения в биологических исследованиях и в медицине.
mathnet.ru/rus/rcr/v78/i9/p924
К., Шапорев А.С., Кирюхин Д.П., Большаков А.И., Гиль Д.О., Кичигина Г.А., Козик В.В., Бузник В.М., Третьяков Ю.Д., Докл. Chem., 431:2 (2010), 109–112
Е. Баранчиков, Н.Я. Спивак, Ю.Д. Третьяков, Журнал фотохимии и фотобиологии Б: Биология, 102:1 (2011), 32
Невирковец, Ален Пино, Оливье Верон, Жан-Филипп Блондо, Бюллетень исследования материалов, 2012 г.
Пассакантандо, С. Сантуччи, J Nanopart Res, 15:8 (2013)
Е. Соколов, А. Е. Баранчиков, Д. О. Гиль, В. К. Иванов, Г. П. Копица, Журн. Расследование, 8:5 (2014), 997
науч. Технол, 2015, 1508031134
, Zhang Zh., Gao W., Zhang S., Ma Yu., Qu Y., ACS Appl. Матер. Интерфейсы, 8:35 (2016), 22988–22996
А., Зарайский Е.И., Полтавцев А.М., Степанова И.Е., Иванов В.К., Сухих Г.Т., Нанотехнологии. техн., 7:2 (2016), 165–175
В., Матвиенко А.А., Сидельников А.А., Чижик С.А., Матер. Today-Proc., 4:11, 1 (2017), 11495–11499
Б. Теплоногова М.А. Иванова О.С. Шекунова Т.О. Ивонин И.В. Баранчиков А.Ю. Иванов В.К., Матер. Рез. Экспресс, 4:5 (2017), 055008
Л., Попова Н.Р., Таракина В.Н., Иванова О.С., Ермаков А.М., Иванов В.К., Сухоруков Г.Б., АЦС Биоматер. науч. англ., 4:7 (2018), 2453–2462
, Григорова Г.В., Седых О.О., Кавок Н.С., Семинко В.В., Семиноженко В.П., Фотохим. Фотобиол. A-Chem., 364 (2018), 282–287
, С.Н. Заявл. наук, 1:3 (2019), 221
О., Наномасштаб, 11:39(2019), 18142–18149
Р.Б., Наяк В., Саркар Т., Сингх Р.П., RSC Adv., 10:45 (2020), 27194–27214
В., Метанано 2019, Journal of Physics Conference Series, 1461, IOP Publishing Ltd, 2020
, 2021, № 1, с. 13, 881–889 