Твір на тему: «Чому потрібно берегти природу?»
Написати твір на тему “Чому потрібно берегти природу” досить легко, адже ця актуальна тема розглядається не лише в школі, а й на телебаченні. Власні міркування про те як можна оберігати природу описані нижче.
Зміст
- Твір на тему: «Чому потрібно берегти природу?»
- Роздум на тему: “Чому природу треба берегти? (4-5 речень)
- Твір-роздум “Чому потрібно берегти природу?” 10 речень
Значення та роль природи в житті людини важко переоцінити – людина є частиною природи, тому існувати окремо від неї не може. Саме тому природу потрібно берегти в усьому, а найперше – в собі самих.
Взаємодія людини і природи відбувається щодень – коли людина ходить по землі, торкається рослин чи виробів з них, проводить час з тваринами, щось виробляє чи викидає сміття, приймає ванну чи пере одяг, куховарить чи вдихає аромат квітки. Найперше – людина дихає завдяки природі: болотам і лісам, що виробляють кисень, необхідний для існування людської істоти. Якщо продовжувати створювати тонни сміття й відходів щогодини, вирубати ліси й осушувати болота, змінювати русла й впливати на течії річок, знищувати різні види рослин і тварин, природа, у тому вигляді, який людина знає з давніх часів, загине. Тому відповідь на питання «чи змогла б людина прожити без природи?» очевидна – ні. Отже, берегти природу для людини просто життєво необхідно!
А як власне берегти природу? Що для цього потрібно робити чи не робити? Найперше – вивчати навколишній світ, щоб краще його зрозуміти. Чого може навчитися людина в природи, так це балансу й гармонії. У природі живі й неживі організми регулюють себе самі, слідують циклам і живуть в гармонії один з одним. Природний баланс підтримується по всій планеті, проте це стає помітним лише для тих, хто вміє вчитися у природи.
Людина і природа – не дві протилежності, а частини одного цілого, тому людині потрібно дослухатись до природи і вчитись у неї, як часом це робить природа (наприклад, рослина починає рости певної форми, коли її підстригають). Щоб навчитися розуміти мову природи, потрібно спостерігати за усіма її проявами: рослинним і тваринним світами, погодою і космічними впливами. Потрібно порівнювати різні її вияви, помічати невеличкі дрібнички, якими природа часто про щось попереджає іноді зовсім неуважну людину. Якщо людина буде дослухатись до природи, вчитись у неї, власне, берегти її у всіх виявах, тоді вона може досягти життя в гармонії з природою.
Здавна відомо, що гармонія з природою і світом – запорука щасливого життя людини. Враховувати погоду і відповідно до цього призначати ремонт доріг, брати до уваги особливості ґрунтів і згідно з цим визначати що саме потрібно садити на цій землі, задумуватись про використання різних побутових предметів і створювати менше відходів, доглядати за рослинами і зменшувати кількість сміття, не використовувати тварин для дослідів, а зберігати їхні популяції та сприяти розмноженню – ці та багато інших маленьких і великих важливих кроків допоможуть зберегти природу і покращать людське життя, сприятимуть створенню й підтриманню гармонії на планеті Земля.
Автор твору – cup_of_flowers
Роздум на тему: “Чому природу треба берегти? (4-5 речень)Ми – господарі нашої природи, а вона дарує нам неймовірні скарби та життя. Тому ми зобов’язані її зберегти. Адже, руйнуючи одну ланку, ми руйнуємо цілий ланцюжок. Тому давайте не будемо розводити багаття в лісах, не будемо вбивати тварин, вирубувати та ламати гілки дерев і забруднювати річки та озера! Якщо зараз кожна людина буде дотримуватися чистоти, хоча б у своєму дворі, в лісі, де гуляє, на місці навчання або роботи, навколо все зміниться на краще!
Твір-роздум “Чому потрібно берегти природу?” 10 реченьПрироду треба берегти та завжди дотримуватися чистоти навколо, адже від неї залежить наше життя.
Завдяки природі ми маємо їжу, воду, кисень і все необхідне для повноцінного життя. Але ресурси природи швидко вичерпуються. Через діяльність людей сьогодні ми бачимо те, як сильно забруднені моря, річки, озера, ліси та поля. Сміття і бруд завдають дуже сильної шкоди природі і отруюють її. А забруднене повітря та вода негативно впливають на здоров’я людини.
Ми повинні одуматися і перестати шкодити природі, дбайливо ставиться до всього живого. Кожен має знати, що не можна знищувати ліси, адже це дім тварин та птахів, це легені нашої планети. Варто сортувати сміття та економно використовувати газ, воду і електроенергію.
Якщо кожна окрема людина не навчиться берегти навколишнє середовище, то навіть перехід на біологічні види палива, безвідходне виробництво і масштабна організація заповідників не зможуть врятувати нашу планету. Ми повинні дбати про природу, щоб майбутні покоління були щасливими, а найголовніше – здоровими.
Власні аргументи про те навіщо берегти природу Ви можете написати в коментарях.
Відповіді Вашуленко, Васильківська, Дубовик § 34, 35 сторінка 110 – 117 Українська мова 3 клас частина 1 Нова програма 2020 року Ответы (ГДЗ до підручника) » Допомога учням
Інші завдання дивись тут. ..
© Барна Р., 2020
Серія «Вчимось разом» до підручника «Українська мова та читання 3 клас
Вашуленко М., Васильківська Н., Дубовик С. (1 частина)»
(використані цитати з підручника у лапках або прописом)
§ 34 Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній
Сторінка 110
Вправа 1 Визначаємо рід іменника:
(моя, вона, ж. р.) мати — (мій, він, ч. р.) тато
(моя, вона, ж. р.) дочка — (мій, він, ч. р.) син
(мій, він, ч. р.) малюк — (моє, воно, с. р.) маля
Вправа 2
Мій брат (ч. р.) грає на флейті. Він працює в музичному театрі.
Моя сестра (ж. р.) — бандуристка. Вона навчається в музичній школі.
Моє бажання (с. р.) — стати гітаристом. Воно обов’язково здійсниться.
• Щоб визначити рід виділених іменників, поставимо їх у називному відмінку і доберемо додаткові слова: мій театр (ч. р.), моя школа (ж. р.)
• Розкажи про свою мрію
Ким ти мрієш стати, як виростеш?…
Вправа 3
Соліст (він, ч. р.) — солістка (вона, ж. р.)
Співак — співачка, актор — акторка, артист — артистка, журналіст — журналістка, художник — художниця, письменник — письменниця.
Сторінка 111
Вправа 4
Загадка |
Відгадка |
Є в лю-ди-ни на при-кме-ті со-тні, ти-ся-чі пре-дме-тів. Та щоб їх ро-зме-жу-ва-ти, що й ко-му на-ле-жить зна-ти, по-ді-лив у-сіх як слід, до-бре всім ві-до-мий… |
рід |
• Хто більше?
Чоловічий рід (він, мій) |
Жіночий рід (вона, моя) |
Середній рід (воно, моє) |
Стіл, пенал, олівець, зошит, портфель, одяг, вчитель, учень, хлопець, однокласник, клас, указка, ластик, вазон, стенд |
Книжка, шафа, ручка, парта, дошка, крейда, лінійка, стругачка, учителька, учениця, дівчина, однокласниця, вправа |
вікно, завдання, малювання, читання, оголошення |
• Склали казку про іменники жіночого, чоловічого та середнього роду. ..
Хвилинка спілкування
— Іменники змінюються за родами…
Вправа 5
Чоловічий рід (він, мій) |
Жіночий рід (вона, моя) |
Середній рід (воно, моє) |
рай, край |
Україна, країна |
щастя |
Сторінка 112
Вправа 6
Чоловічий рід (він, мій) Закінчення –о, нульове |
Жіночий рід (вона, моя) Закінчення –а, -я, нульове |
Середній рід (воно, моє) Закінчення –о, -е, -а, -я |
Учень[], школяр[], українець[], вчитель[], співак[], хорист[], чоловік[], дідусь[], онук[]
|
учениц[я], школярк[а], українк[а], вчительк[а], співачк[а], хористк[а], жінк[а], бабус[я], онук[а] |
дівч[а], хлоп’[я], дит[я], дівчатк[о], хлоп’ятк[о], дитятк[о], дитинч[а], хлопчен[я] |
Вправа 7
Без крил і двигуна летить, він може лиха наробити.
Із хмари вилітає, падає, не тане. Відгадка: сніг[] (ч. р.)
Хтось невидимий в імлі небо срібними нитками пришиває до землі. Відгадка: туман[] (ч. р.)
Що за диво? Із хмаринки вниз спадають горошинки. Відгадка: град[] (ч. р.)
• Словосполучення із відгаданими іменниками:
дужий вітер, поривчастий вітер, вільний вітер, лагідний вітер;
білий сніг, пухкий сніг, пишний сніг, срібний сніг;
сивий туман, ранішній туман, осінній туман, сильний туман;
сильний град, великий град, дрібний град, крупний град.
Сторінка 113
Вправа 8
• Хто більше?
Листяні дерева: акація, береза, верба, вільха, горіх, горобина, граб, груша, дуб, каштан, клен, липа, осика, слива, тополя, яблуня.
Хвойні дерева: кедр, модрина, сосна, ялина, ялиця.
Заголовок: «Екологія»
Іменники за абеткою: вода (ж. р.
), глина (ж. р.), довкілля (с. р.), життя (ж. р.), земля (ж. р.), каміння (с. р.), місяць (ч. р.), пісок (ч. р.), планета (ж. р.), повітря (с. р.), сонце (с. р.).Визначаємо рід іменника: моя вода, моя глина, моє довкілля, моє життя, моя земля, моє каміння, мій місяць, мій пісок, моя планета, моє повітря, моє сонце.
• Пояснили правопис слів: Земля (назва планети), земля (ґрунт)
Вправа 9
Краса (ж. р.), природа (ж. р.), листочок (ч. р.), квіточка (ж. р.), хмаринка (ж. р.), небо (с. р.), сосна (ж. р.), берізка (ж. р.), клен (ч. р.), метелик (ч. р.), джерельце (с. р.), трава (ж. р.)
• Розкажіть про красу рідного краю …
Вправа 10 Складаю загадки…
Сам він красень, а жолуді його сини. Відгадка: дуб (ч. .р.)
Плаче над водою із розплетеною косою. Відгадка: верба (ж. р.)
Восени лягло, взимку спало, навесні зійшло, а влітку вусатим стало. Відгадка: зерно (с. р.)
Зубастий дідок (ч. р.) з-під землі (ж. р.) виходить. Відгадка: часник (ч. р.)
§ 35 Змінювання іменника за числами (однина і множина)
Сторінка 114
Вправа 1 Число іменників
Я уявляю планетополіт орбітою, по якій здійснюється річний рух навколо Сонця.
Один (однина) |
Багато (множина) |
Всесвіт, корабель, Земля, явище, людина, простір, годинник, час, планетополіт, планета, гармонія, природа |
Секунди, хвилини, іскри, люди |
Сторінка 115
Вправа 2
Іменники у множині: луки, гори, ліси, сади, поля, річки.
Луки — лук[а] (ж. р.), гори — гор[а] (ж. р.), ліси — ліс[] (ч. р.), сади — сад[] (ч. р.), поля — пол[е] (с. р.), річки — річк[а] (ж. р.)
Вправа 3
Автобус – часто використовуваний транспортний засіб. Ним можна доїхати до потрібної зупинки, а також довго подорожувати. Переміщується на великих колесах. У сучасних автобусах їхати дуже комфортно. |
Тролейбус – електричний транспорт. Він має великі колеса. Переміщається вздовж спеціальної провідної лінії. Сучасні тролейбуси мають великі салони. Міський електричний транспорт зазвичай дешевший. |
Трамвай – електричний транспорт. Зазвичай він має два вагони. Переміщається вздовж трамвайної колії. Сучасні трамваї мають великі салони. Вони уміщають багато пасажирів. Міський електричний транспорт дешевший. |
• Автобус[] — автобус[и], тролейбус[] — тролейбус[и], трамвай[] — трамва[ї], поїзд[] — поїзд[и], літак[] — літак[и], машин[а] — машин[и], мотоцикл[] — мотоцикл[и], човен[] — човн[и], пароплав[] — пароплав[и], катер[] — катер[и], гелікоптер[] — гелікоптер[и].
• Поділили слова на склади: ав-то-бус, ав-то-бу-си, тро-лей-бус, тро-лей-бу-си, трам-вай, трам-ва-ї.
Поділили на склади для переносу: ав-то-бус, ав-то-бу-си, тро-лей-бус, тро-лей-бу-си, трам-вай, трам-ваї.
Вправа 4
Однина |
Множина |
Тиждень[] |
тижден[і] |
Вік[] |
вік[и] |
Місяць[] |
місяц[і] |
Рік[] |
рок[и] |
Годин[а] |
годин[и] |
День[] |
дн[і] |
Хвилин[а] |
хвилин[и] |
Секунд[а] |
секунд[и] |
• Розкажіть, які добрі справи для себе ви плануєте зробити: сьогодні, на цьому тижні, у цьому місяці, у цьому році… Сьогодні я погуляю з меншою сестричкою, на цьому тижні відвідаю гурток малювання, у цьому місяці намалюю малюнок на конкурс, у цьому році поїду в гори Карпати.
Вправа 5 Поради, як треба дбайливо ставитися до свого часу
1. Не відкладай справи (мн.) на наступний день (одн.)
2. Чергуй працю (одн.) з відпочинком (одн.)
3. Приділяй менше часу (одн.) ґаджетам (мн.)
4. Змінюй види (мн.) діяльності (одн.).
5. Дотримуйся розпорядку (одн.) дня (одн.)
6. Плануй роботу (одн.)
Сторінка 116
Вправа 6
Іменники, що вживаються тільки в однині |
Іменники, що вживаються тільки в множині |
дружба, птаство, дітвора, метро |
сани, окуляри, двері, штани |
Вправа 7
На мою думку, текст про грамотність – це міркування. На початку висувається твердження, яке переконливо доводиться. У кінці тексту поданий висновок.
• Іменники, що вживаються тільки в однині: грамотність, освіченість, довкілля, читання.
Сторінка 117
Вправа 8
Однина (він/мій, вона/моя, воно/моє) |
Множина (вони/мої) |
Бадилля, борошно, павутиння, жіноцтво, дітвора, вірність, золото |
Окуляри, граблі, гроші, заздрощі, ножиці |
Вправа 9
Гра в шахи поєднує науку, мистецтво і спорт. Навчає зосереджувати увагу, логічно мислити і діяти за планом.
Однина |
Множина |
гра наука мистецтво спорт увага план |
ігри науки — — — плани |
• Спільнокореневі слова: гра, гравець, грати, програш, виграш.