«Детская школа искусств» Мошенского муниципального района

4 класс спотлайт контрольные работы – Spotlight 4 ( . 4 ) . .., . .

Контрольные работы для 4 класса к УМК «Spotlight-4»

Test 1

  1. Расшифруй число и запиши его в тетрадь.

isyxt, ftyfi, egtyhi, tihtry, eninyt.

  1. Запиши предложения, в соответствии c целью высказывания, используя Present Continuous.

you / watch a video (?)

the boys / play soccer (x)

the children / sing a song (v)

he / talk on the phone (?)

I / play computer games (x)

  1. Прочитай текст, перепиши текст, выбрав подходящие слова из рамочки.

dark slim funny g green fishing piano

aunt

Look at the picture. This is my ____________ Dasha. She’s thirty-two years old. She’s tall and _____________ with _____________ hair and ____________ eyes. She always makes me laugh because she’s very ______________. She can play the ____________ very well. She lives near the sea. She likes swimming and _______________ in summer.

  1. Переведи слова на английский язык и запиши их в тетрадь.

Добрый

Невысокий

Стройный

Дружелюбный

Test 2

  1. Перепиши слова, вставляя пропущенные буквы.

T _e_tre, _o_pita_, s_at_ _n, _a_é, _os_ of_ice

  1. Напиши, который час, используя слова: o’clock, quarter past, quarter to, half past.

10:45 – It’s __________________________.

7:30 – It’s ___________________________.

12:00 – It’s __________________________.

3:15 – It’s ___________________________.

  1. Сделай данные предложения отрицательными.

They have to come to school on Sunday.

He has to do his homework.

She has to get up early on Saturdays.

  1. Расставь слова в правильном порядке и запиши предложения в тетрадь.

it / What / is / time?

do / How / play / soccer / you / often?

a / twice / I / theatre / the / go / to / month.

quarter / to / It’s / twelve.

  1. Расшифруй слова и перепиши их в тетрадь.

Psto foefic, féac, alhopsit, rtehate.

Test 3

  1. Образуй от данных существительных форму множественного числа (слово в ед.ч. записывать не нужно).

Lemon pepper fox tomato

  1. Выбери правильное слово и запиши предложения в тетрадь.

How much/many bananas are there on the table?

How much/many olive oil is there in the bottle?

How much/many apples are there on the table?

How much/many salt is there on the shelf?

  1. Вставь there is или there are и перепиши предложения в тетрадь.

____________ a lot of sugar in the coffee.

____________ some olive oil in the bottle.

____________ some flour in the bag.

____________ a lot of tomatoes in the salad.

  1. Подбери к продуктам соответствующую упаковку/меру веса и запиши словосочетания в тетрадь. Например: cheese – a kilo of cheese

Olive oil –

Meat –

Chocolate –

Milk –

Test 4

  1. Выбери правильный вариант и запиши предложения в тетрадь.

Look! The giraffe eats/is eating from the tree!

They always have/is having a lot of fun at the zoo.

The dolphins swim/are swimming in the sea at the moment.

The seals swim/are swimming in the morning.

  1. Раскрой скобки, употребляя Present Simple или Present Continuous.

The monkeys always (climb) trees.

Listen! The crocodile (cry)!

The hippo (have a bath) at the moment.

The seals (swim) in the morning.

  1. Выбери правильное прилагательное и запиши предложения в тетрадь.

Monkeys are clever/cleverer than hippos.

Bananas are tasty/tastier fruit.

In autumn it’s warm/warmer than in winter.

  1. Вставь must, have to, may или can и перепиши предложения в тетрадь.

__________I come in?

Sasha is 4, but he ___________ read very well.

You _____________ do your homework every day.

I have a toothache. I ______________visit a dentist.

Test 5

  1. Напиши порядковые числительные словами.

20th 89th 33rd 45th 61st

  1. Вставь was или were и перепиши предложения в тетрадь.

The day __________ very warm.

He _____________ in the bedroom.

The trees _______________yellow.

My friends _______________ at the theatre.

  1. Напиши, где были эти люди вчера.

Larry / at home.

The children / at the cinema.

Ann and Peter / at the shop.

Alex / at the museum.

  1. Вставь am, is, are, was или were и перепиши предложения в тетрадь.

My father _____________ a teacher. He works at school.

We ______________ at the cinema last week.

I ________________ very hungry.

They _______________ at home now.

She ________________ a doctor 2 years ago.

Test 6

  1. Прочитай текст, вставь пропущенные слова и перепиши его в тетрадь.

weren’t last was wasn’t were

Ann and Jess were in the park __________________ Saturday. It ______________ warm but it was sunny. There were a lot of children there. They _______________ sad, they were happy. The trees _______________green and yellow. It _____________ a nice day!

  1. Напиши глаголы в Past Simple.

Visit, live, hope, listen, cry, start.

  1. Раскрой скобки и напиши глаголы в Past Simple. Перепиши текст в тетрадь.

Lulu ________(be) at the park yesterday. There ___________ (be) a lot of people and dogs there. They _________ (be) funny. The dogs ______________ (jump) and ____________(play).

The children __________ (laugh).

  1. Выбери нужное слово и перепиши предложения в тетрадь.

We _______(stay/stays/stayed) at the hotel last night.

The children _________(visit/visits/visited) a theatre 2 weeks ago.

They usually _________(watch/watches/watched) TV in the evening.

I __________(play/plays/played) soccer on Sundays.

Test 7

  1. Сделай предложения отрицательными и запиши их в тетрадь.

Tom rode a bike.

Maya went to the zoo.

I saw my friends yesterday.

  1. Задай вопросы к данным предложениям и запиши их в тетрадь.

Kate went to the museum on Wednesdays.

Mike saw a monkey at the circus.

I walked with my friends at the park.

  1. Выбери правильное слово и запиши предложения в тетрадь.

We write/wrote a dictation yesterday.

We sing/sang English songs at our English lessons every day.

They drink/drank milk last evening.

  1. Напиши сравнительную и превосходную степени прилагательных.

Big –

Clever –

Good –

Cold –

Test 8

  1. Напиши, что собираются делать эти люди в воскресенье, используя конструкцию to be going to.

Nick and Tim / watch an interesting film.

John / go to the river.

Laura and Julia / go to the museum.

  1. Задай вопросы к предложениям, используя конструкцию to be

    going to.

She is going to watch cartoons.

We are going to paint pictures.

Maya is going to read a book.

I am going to go to the cinema.

  1. Напиши предложения в Future Simple.

I / play football tomorrow.

We / watch an interesting film.

They / walk in the park.

  1. Вставь пропущенные буквы и запиши слова в тетрадь.

T_n_, _lee_i_g b_g, sw_ _s_i_, _un_la_s_s, bo_ _s.

multiurok.ru

Итоговая контрольная работа 4 класс (Spotlight)

Муниципальное бюджетное общеобразовательное учреждение

Кочкуровская средняя школа

607936 Нижегородская область Починковский район

с. Кочкурово ул. Советская 1б

Итоговая контрольная работа

Класс: 4

Учебник: «Английский в фокусе 4»

Авторы: Н. И. Быкова, Д. Дули, М.Д. Поспелова, В Эванс

Издательство: «Просвещение» 2015

Выполнила:

Салина Елена Викторовна

учитель английского языка

МБОУ Кочкуровской СШ

2015-2016

Итоговый тест по английскому языку 4 класс УМО Spotlight

1 Аудирование

Прослушай 3 диалога и выбери правильный ответ на вопрос (3 балла)

1.What does Liza like for breakfast?

a. porridge and coffee b. fruit salad with honey c. a bar of chocolate and juice

2. Where is Steve’s watch?

a. on the table b. under the bed c. behind the armchair

3. What is Chris going to do on holiday?

a. He’s going to spend summer in Italy.

b. He’s going to travel to Portugal with his friends.

c. He’s going to go to the seaside.

2 Чтение

(повышенный уровень)

Прочитай текст и ответь на вопросы одним, двумя или тремя словами. (10 баллов)

Unusual school day

It was a beautiful morning on Friday. Fred watched his favourite cartoon on TV. Then he had breakfast with his brother David. After breakfast he said, “Goodbye”, to his family and rode his bike to school. He put his bike next to the wall. He always put his bike there – with all his friends’ bikes.

Fred went into his classroom and put his books on the desk. The room was very quite because no children were there. The teacher was not there too. That was strange. What happened to his classmates? He sat down at his desk and took his pen from his bag. Then he looked around and saw some people outside the window.

Fred saw his teacher with a guitar and all his friends. In front of them there were two clowns. The first clown threw a tomato at the second clown. It went into his mouth. All the children laughed. Fred stood up quickly. “Oh yes!” he said, “It’s our last school day today. It’s the school party!” He ran outside and sat with his friends.

What day was it? Friday

a) What did Fred do before breakfast? _____________________________

b) How did he go to school? _____________________________

c) Where were his friends and the teacher? _____________________________

d) How many clowns were there? _____________________________

e) Why did they have a party? _____________________________

3 ЛексикаI

Прочитай и соедини числительные, даты с их названием (6 баллов)

4 Лексика II

Прочитайте слова и дополните ими предложения. (6 баллов)

clever, loud, shy, strong, scared, tired

1. My brother is the best student in the class. He is very _______________ .

2. My father works 12 hours a day and often comes home very _______________ .

3. He never goes to the parties and often stays home because he is quiet _______________ .

4. This man has to carry big bags, fix cars and bikes. That’s why he is very _______________ .

5. He often plays _______________ music and has problems with his neighbours.

6. She was alone in the dark wood and really _______________ .

5 Грамматика

Прочитай предложения и выбери правильный ответ.

1. My brother _______________ at the hospital six days a week.

a. worked b. works

2. Steve is a policeman. He _______________ be polite and wear a uniform.

a. must b. may

3. There is _______________ sugar in the cake.

a. much b. many

4. Look! She _______________ the piano.

a. plays b. is playing

5. A dolphin is _______________ than a giraffe.

a. cleverer b. the cleverest

6. He is the _______________ student in our school. He always gets only good and excellent marks.

a. best b. better

7. Max and Maya _______________ at the zoo last Sunday.

a. went b. go 8. My father and I _______________ to Moscow next week.

a. go b. will go

6 Письмо

Прочитай письмо, полученное от нового друга по переписке.

(10 баллов)

Dear friend,

My name is Wendy. I live in London, England. I am twelve years old. My birthday is on the 12th of May. I live with my mum and dad. I haven’t got any sisters or brothers.

I go to Hillside School. My school is great but it isn’t very big. I’m in class 1a. There are twenty pupils in my class. I like my classmates. They are very friendly. Have you got any friends in your class? My favourite subjects are English and Music. I don’t like Maths because I’m not very good at it. What’s your favourite subject?

I like reading books in my free time. I can sing and dance quite well. What about you?

I hope to hear from you soon.

Yours,

Wendy

Напиши ответ, дополнив незаконченные предложения.

Dear ______________

It was great to get your letter.

My name __________________________________________________________

I live in____________________________________________________________

I am ______________________________________________________________

I live with __________________________________________________________

I _________________________________________________friends in my class.

My favourite school subject ___________________________________________

In my free time____________________________________________________

I can ______________________________________________________________

Yours,

7 Говорение

Разыграй с одноклассником диалог на тему «В магазине»

Лист для учителя

Ответы к тесту:

1 Аудирование

1.What does Liza like for breakfast? Ответ ( b)

a. porridge and coffee b. fruit salad with honey c. a bar of chocolate and juice

2. Where is Steve’s watch? Ответ (с)

a. on the table b. under the bed c. behind the armchair

3. What is Chris going to do on holiday? Ответ (a)

a. He’s going to spend summer in Italy.

b. He’s going to travel to Portugal with his friends.

c. He’s going to go to the seaside.

2 Чтение

  1. watched his favourite cartoon

  2. on bike

  3. outside the window

  4. two

  5. last school day

3Лексика I

4 Лексика II

  1. clever; 2. tired; 3. shy; 4. strong; 5 loud; 6. Scared

5 Грамматика

1-b; 2-a; 3-a; 4-b; 5-a; 6-a; 7-a; 8-b

7 Говорение. (Примерный диалог)

A: Excuse me. Can I have two bars of chocolate, jar of jam and a tin of beans, please?

B: Yes, of course. Here you are.

A: How much is it?

B: That’s four pounds and seven pence, please.

A: Here you are.

B: Thank you.

Пояснительная записка

Итоговая контрольная работа во 4 классе по УМО “Spotlight” состоит 7 заданий.

Задание №1 проверяет умение учащихся понимать текст на слух на английском языке, построенный на знакомом лексическом материале.

Задание №2 проверяет навыки чтения с полным пониманием текста.

Задание №3 проверяет знание учащихся по теме «Числительные» (количественные, порядковые, даты) и умение правильно их произносить.

Задание №4 проверяет знание прилагательных и умение правильно их употреблять в предложениях.

Задание №5 проверяет знания учащимися грамматического материала по темам: Present Simple, Past Simple, Future Simple, Present Continues, степеней сравнения прилагательных, модальных глаголов.

Задание №6 проверяет умение учащихся отвечать на письмо друга по переписке с опорой на текст.

Задание №7 направлено на проверку умения составлять диалог на тему «В магазине».

Используемый источник: УМО “Spotlight” 4 класс (Английский в фокусе)

Порядок выполнения работы:

1. Сначала учащиеся выполняют задание по аудированию.

2. Далее выполнять задания можно в любой последовательности.

3.Работу можно выполнять 2 урока.

Оценивание работы:

«5» — 100 – 75%

«4» — 74– 66%

«3» — 65 – 50%

«2» — менее 50%

Отчёт о проведении итоговой работы в 4 классе ______________________школы.

баллы,

% уровень

Ф.И.

аудирование-1

чтение

грамматика-1

баллы всего

аудирование-2

грамматика-2

письмо

всего

1.

2.

3.

Зам директора по учебной работе:

infourok.ru

Входная контрольная работа 4 класс (Spotlight)

МБ ОУ Кочкуровская СШ

Стартовая контрольная работа

4 class “Spotlight”

Составила учитель

английского языка

Салина Е. В.

Name ______________________class_______test________date _________________

1

Часть I. Чтение

Прочитай рассказ и выполни задание.

Tad and Fred

Fred has got a little white puppy. His name is Tad. Tad and Fred are friends. They like to jump and run. They like to play hide-and-seek (прятки). One day (однажды) they play hide-andseek in the park. Fred wants to find (найти) Tad but he can’t see his puppy. Tad wants to find Fred, too. But he can’t see his friend. Tad sees a big black dog. «Where is Fred?» the puppy says. «I am sorry, I don’t know» (Я сожалею, но я не знаю), the dog says. Tad wants to find his house. He runs and runs. He sees a big red house. Tad says: «This house is very big. It’s not my house». Then he sees a little blue house. Tad says: «This house is very little. It’s not my house». Tad runs and runs. He sees a green house. It isn’t very big and it isn’t very little. Tad says: » It’s my house». He sees Fred and his family. It’s nice to be at home.

Выбери правильный ответ в соответствии с прочитанным текстом.

1. Fred has got a) a dog b) a puppy c) a cat.

2. Tad is a) black b) grey c) white.

3. One day they play hide-and-seek

a) in the park b) in the house c) in the forest

4. Fred wants to find a) his house b) Tad c) the park

5. «Where is …?» the puppy says.

a) my house b) your house c) Fred

6. His house is a) green b) blue c)red.

2

Часть II. Лексико-грамматический тест.

  1. Какое из слов в каждой строчке лишнее? Выпиши его.

a) ten, twelve, tea, fourteen, thirty

b) hockey, tennis, football, corn, basketball

c) cheese, bread, breakfast, meat, cake

d) nose, rabbit, neck, teeth, arm

e) Monday, Sunday, Wednesday, Tuesday, Ben.

  1. Выбери нужное слово.

a) Have you got many/much friends.

b) He eats many/much bread for breakfast.

c) His friend live/lives in the forest.

d) Cats like/likes milk and fish.

e) They go/goes to the park every day.

Правильные ответы.

1 – b 2 – c 3 – a 4 – b 5 – c 6 – a

II. 1. a) tea b) corn c) breakfast d) rabbit e) Ben

2. a) many b)much c)lives d)like e)go

Шкала оценивания Количество баллов Оценка 14 – 16 5 11 — 13 4 8 – 10 3 < 8 2

infourok.ru

Контрольная работа по английскому языку для 4 класса УМК Spotlight 4 (1вариант)

Автор: Дулуб С.Н., учитель ГБОУ Школа №843, г. Москва

Контрольная работа по теме «Мой рабочий день» Модуль 2 Spotlight 4

Вариант1

  1. Составьте английские предложения и запишите их в тетрадь: ( Например: He / She is a pilot.)

1)_____________________________________________________________

2)_____________________________________________________________

3)_____________________________________________________________

4)_____________________________________________________________


2. Составьте английские предложения и запишите их в тетрадь: (Например: A clown works at a circus. He makes people laugh.)
  1. A farmer/ farm/grow vegetables.

_____________________________________________________________________________

  1. A greengrocer/greengrocer’s/sell fruit and vegetables.

_____________________________________________________________________________

  1. A postman/post office/deliver letters to people’s houses.

_____________________________________________________________________________

  1. An artist /at home / paint pictures.

_____________________________________________________________________________

3. Запишите правильные предложения в тетрадь:

1) А) The children often eat chocolate ice-cream.

B) The children eat often chocolate ice-cream.

2) A) How do you often listen to music?

B) How often do you listen to music?

3) A) We usually go to the swimming pool three times a week.

B) We go to the swimming pool usually three times a week.

4) A) Does he help his mother always?

B) Does he always help his mother?

5) A) She never drinks tea with milk.

B) She doesn’t never drinks tea with milk.

  1. Прочитайте список обязанностей Билла, что ему необходимо сделать или нет. Запишите формы глаголов has to / doesn’t have to в тетрадь:

feed his cat V

buy some bread X

go to the café X

help in the garage V

Bill _________________ feed his cat.
  1. Bill _________________buy any bread.

  1. Bill _________________ go to the café.

  1. Bill _________________ help in the garage.

5. Прочитайте расписание дел и совместите их с правильным временем. Запишите в тетрадь цифровой код (например: 1b, 2 c…):

Nick’s diary

Swimming pool 4.30

Art school 6.15

Supper 7.00

Cartoons 8.45


  1. What time does Nick swim?

  1. At seven o’clock.

  1. What time does Nick paint?

  1. At half past four.

  1. What time does he eat food?

  1. At quarter past six.

  1. What time does the boy watch TV?

  1. At quarter to nine.

  1. ____, 2) ______, 3) ______, 4)_____

  1. Прочитайте текст, запишите ответы на вопросы в тетрадь 🙁What does Aunt Sue do? Shes a nurse.)


Aunt Sue is thirty-two. She is pretty and tall. Aunt Sue is a nurse. She works at the hospital in Briton. Aunt Sue wears a white coat when she works. She helps sick people. A lot of people take their children to her hospital. In her free time Aunt Sue likes dancing and playing chess. I think my aunt Polly is great!

  1. Where is my aunt from? _______________________________________________

  2. Where does she work?________________________________________________

  3. Does she wear a green coat at work?__________________________________

  4. What are her hobbies?________________________________________________

www.metod-kopilka.ru

Тест №2 4 класс Spotlight — iitu

МБ ОУ Кочкуровская СШ

Modular Test 2

4 class “Spotlight”

Составила учитель

английского языка

Салина Е. В.

Name ______________________class_______test________

1

Look, read and mach.

1.He’s a baker. ____ 2.He’s waiter. ____ 3.He’s a greengrocer. ____

4.He’s nurse. _____ 5.He’s mechanic. _____

2

Read and fill in.

( a postman, a vet, a greengrocer, a teacher, a waiter, a doctor)

  1. _______________help sick animals.

  2. _______________ serves food and drinks.

  3. _______________ sells fruit and vegetables.

  4. _______________ takes letters to people.

  5. _______________ works at school.

  6. _______________ works at a hospital.

3

Make sentences.

  1. lessons, have, twice a week, I English.

__________________________________________________________

  1. Saturday, play, They, on, badminton.

__________________________________________________________

  1. Your, you, clean, How often, do, room?

__________________________________________________________

  1. wake up, on, does, not, Sundays, easy, she

__________________________________________________________

4

Look, read and match.

1. What time is Jenny’s party? _______

2. What time is the soccer match?_____

3. What time is the piano lesson?_____

4. What time is the volleyball match?_____

  1. At quarter past one.

  2. At quarter past five.

  3. At quarter to ten

  4. At half past eight.

5

Read and answer.

e.g. What does Aunt Polly do?

She’s a mechanic.

  1. Where does she work?

_________________________________

  1. Where is the garage?

_________________________________

  1. Does she wear a uniform at work?

_________________________________

  1. Does she fix bikes?

_________________________________

Анализ тестовой работа по английскому языку № 2

по теме: «Рабочий день»

к УМК Spotlight 4 класс

Цель проверочной работы: провести итоговый контроль материала по теме: «Рабочий день»

В проверочную работу включено 5 задания.

1 задание на знание ЛЕ по теме «Профессии»;

2 задание на знание ЛЕ по теме «Описание профессий»;

3 задание на умение построения предложений во времени Present Simple;

4 задание на знание ЛЕ по теме «Время»;

5 задание на чтение и умение работать с текстом;

Работу выполняли 8 учащихся – 100%

На «5» — 0 учащихся – 0 %

На «4» — 2 учащихся – 25%

На «3» — 5 учащихся – 62,5%

На «2» — 1 учащихся – 12,5%

Были допущены ошибки

В 1 задании – 0 учащимися – 0%

Во 2 задании – 6 учащимися – 75%

В 3 задании – 8 учащимися – 100%

В 4 задании – 3 учащихся – 37,5%

В 5 задании – 7 учащимися – 87,5%

п\п

ФИ

Темы

1

2

3

4

5

Оценка

1

Балакин Максим

5+

4+ 2-

4-

4+

2+ 2-

3

2

Белоусова Алена

5+

4+ 2-

4-

4+

3+ 1-

3

3

Жихарева Юлия

5+

6+

2+ 2-

4+

4+

4

4

Зайцев Данила

5+

4+ 2-

4-

3+ 1-

3+ 1-

3

5

Карпова Александра

5+

6-

4-

4-

1+ 3-

2

6

Масягин Максим

5+

4+ 2-

4-

4+

4-

3

7

Рогожин Степан

5+

5+ 1-

4-

3+ 1-

1+ 3-

3

8

Салина Елизавета

4+

6+

2+ 2-

4+

3+ 1-

4



Внимание, только СЕГОДНЯ!

iitu.ru

Тест для 4 класса Spotlight 4 module3

Test

Module 3

1. Вставь пропущенные буквы и переведи слова на русский язык

1. Flo_r — ______________________________________________

2. Coc_n_t — ____________________________________________

3. B_tter — ________________________________________________

4. Ol_ve o_l — ______________________________________________

5. P_neap_le — ______________________________________________

6. Tom_to — _________________________________________________

2. Перепиши слова, расставляя их по алфавиту

Mango, lemon, coconut, sugar, pepper, beans, tomato, salt, butter, flour, pineapple, olive oil

3. Подчеркни правильный вариант

1. How much/many mangoes are there?

2. How much/many sugar is there in the cake?

3. How much/many eggs are there?

4. How many/much salt is there on the table?

5. How many/much pineapples are there in the box?

4. Вставь is или are

1. There _____________ some olive oil in the salad.

2. There _______________ a lot of potatoes in the box.

3. There_______________ some sugar in the tea.

5. Подбери соответствующую реплику и соедини.

1. Сan you pass me salt, please?

Not many, only two I think.

2. How many tomatoes do we need?

It looks great!

3. Look, the cake is ready!

Sure. Here you are!

6. Поставь исчисляемые существительные во множественное число, а для неисчисляемых подбери подходящую упаковку или ёмкость.

Bottle, kilo, tin, glass, bar, carton, jar

1. apple — __________________________________

2. lemonade — ___________________________________________________

3. water — _______________________________________________________

4. sandwich — _____________________________________________________

5. juice — _________________________________________________________

7. Прочитай текст и запиши правильный ответ: Т ( True), если это соответствует тексту, F (False), если не соответствует тексту.

Interesting facts about some fruits.

Tomatoes are fruit, not vegetables! The most popular red tomato is plump and round, about the size of a tennis ball. Some tomatoes are the size and shape of a table tennis ball or a cherry. They can be red, pink or yellow.

Banana plants are not trees. They are herbs. The word “banana” means “finger” in Arabic. There are more than 500 types of bananas in the world! Bananas can be yellow, purple and red. In some countries people use banana leaves as umbrellas.

1. Tomatoes can have different shapes. T

2. Tomatoes are vegetables. _____________

3. All tomatoes are red. __________

4. Bananas can be different colours. ______________

5. There are a lot of types of bananas. __________

6. Bananas are trees. __________

infourok.ru

Тесты к УМК «Spotlight» 4 класс

Главная / Начальные классы / Иностранный язык Скачать

164.18 КБ, 1319544.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

181.41 КБ, 1319546.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

182.18 КБ, 1319547.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

162.4 КБ, 1319549.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

188.42 КБ, 1319551.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

178.59 КБ, 1319552.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

165.06 КБ, 1319554.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

166.92 КБ, 1319555.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

159.06 КБ, 1319558.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

167.21 КБ, 1319559.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

177.73 КБ, 1319560.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

183.89 КБ, 1319562.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

176.07 КБ, 1319564.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

150.26 КБ, 1319565.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

185.42 КБ, 1319567.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

161.93 КБ, 1319569.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

166.84 КБ, 1319571.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

148.63 КБ, 1319573.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

167.7 КБ, 1319574.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Скачать

185.32 КБ, 1319575.jpg Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна, 6 Дек 2015

Тесты на проверку понимания пройденного материала по каждому модулю


Автор: Гафарова Татьяна Геннадьевна

Похожие материалы

ТипНазвание материалаАвторОпубликован
разное Тесты к УМК «Spotlight» 4 классГафарова Татьяна Геннадьевна6 Дек 2015
разное Тесты к УМК «Spotlight» 3 классГафарова Татьяна Геннадьевна6 Дек 2015
разное Тесты к УМК «Spotlight» 5 классГафарова Татьяна Геннадьевна6 Дек 2015
разное Тесты к УМК «Spotlight» 2 классГафарова Татьяна Геннадьевна2 Дек 2015
презентация Презентация к уроку по английскому языку «Animals», 4 класс, УМК «Spotlight 4»Насибуллина Венера Назиповна30 Мар 2015
документ рабочая программа к УМК «Spotlight» 2 — 4 классНовикова Марина Олеговна30 Мар 2015
разное «Животные» 4 класс УМК Spotlight -4Анастасия Котсалайнен16 Сен 2015
документ Конспект урока по английскому языку «Animals», 4 класс, УМК «Spotlight 4»Насибуллина Венера Назиповна30 Мар 2015
презентация, документ Конспект урока «Пиратский фруктовый салат», английский язык, УМК Английский в фокусе 4 класс, (Spotlight 4)Смирнова Марианна Валентиновна4 Июл 2015
документ календарно-тематическое планирование к УМК «Spotlight 4»Гензе Евгения Владимировна17 Апр 2015
документ Рабочая программа 4 класса к УМК «Spotlight»Гафарова Татьяна Геннадьевна14 Ноя 2015
презентация Презентация к уроку по английскому языку «My favourite food», 3 класс, УМК «Spotlight 3»Насибуллина Венера Назиповна30 Мар 2015
документ Аннотация УМК «Английский в фокусе» («Spotlight») 1-4 класс для начальной школыКалинина Галина Анатольевна21 Мар 2015
документ Конспект урока английского языка 4 класс «Funny Animals» (УМК Spotlight)ilatovskaya.nadezhda14 Янв 2016
документ Рабочая программа по английскому языку для 5 класса к УМК «Spotlight»Евстигнеева Юлия Алексеевна4 Апр 2015
презентация Презентация к уроку английского языка 9b. Can I help you? для 7 класса (УМК «Spotlight 7»)Бараковских Ирина Олеговна4 Июл 2015
документ Рабочая программа к УМК «Spotlight-2» 2 классКолчина Марина Евгеньевна21 Мар 2015
документ Рабочая программа по английскому языку для 4 класса к УМК «Английский язык» ( «Spotlight»), авторы Быкова Н.И., Дули Д., издательство «Просвещение»Кунахова Марина Александровна4 Апр 2015
разное Тесты по русскому языку 4 класс (УМК «Начальная школа XXI века»)Горкун Ирина Владимировна1 Апр 2015
документ Рабочая программа к УМК «Spotlight 4 class» Быкова, Поспелова: Английский язык. Программы общеобразовательных учреждений. 2-4 классы. – Просвещение, 2010Ткаченко Татьяна Сергеевна30 Мар 2015
разное тесты литературное чтение 2 класс УМК «Перспектива»Жбанова Ирина Николаевна4 Апр 2015
презентация Модальные глаголы, изучаемые в курсе УМК «Английский в фокусе» («Spotlight») 2-4 класс (авторы Н. И. Быкова, Д. Дули, М. Д. Поспелова, В. Эванс)Решитько Юлия Ивановна17 Фев 2016
документ Рабочая программа 6 класс УМК «Spotlight»Зиманова Светлана Геннадиевна23 Сен 2015
документ тесты по темам курса «Окружающий мир» для 4 класса к учебнику А.А.Плешакова УМК «Школа России»Федисова Галина Юрьевна15 Окт 2015
разное Тесты по предмету «Окружающий мир» 4 класс. УМК «Начальная школа ХХ1 века»Чемерикина Галина Александровна6 Июн 2015
презентация Мультмедийный продукт «Тесты по русскому языку по теме «Склонение имен существительных» 4 класс УМК ГармонияБурликова Татьяна Леонидовна7 Апр 2016
разное Методическая разработка урока английского языка в 4 классе на тему «Увлечения моей семьи»(УМК «Spotlight-4»)Елина Светлана Петровна16 Окт 2015
разное Проверочные тесты по литературному чтению, 4 класс. УМК «Школа России»Скокова Татьяна Николаевна30 Мар 2015
документ Тесты по литературному чтению (УМК «Школа России» 4 класс).Пантюшина Елена Сергеевна30 Мар 2015
документ Тесты по окружающему миру 4 класс УМК «21 век»Адалина Любовь Павловна31 Мар 2015
документ Тесты по окружающему миру. 4 класс. УМК «Перспектива»Киреева Ольга Викторовна31 Мар 2015
разное Тесты по русскому языку 4 класс (УМК «Начальная школа XXI века»)Горкун Ирина Владимировна1 Апр 2015
документ самостоятельные работы и тесты по математике 4 класс УМК «Школа России»Грушина Елена Анатольевна31 Мар 2015
разное Тесты по литературному чтению 4 класс. УМК «Школа России».Катунина Светлана Викторовна7 Июн 2015
документ Тесты по окружающему миру 4 класс УМК «Перспектива»Цуканова Оксана Анатольевна14 Янв 2016
документ Итоговые тесты к УМК Биболетовой М.З. «Enjoy English» 5 классВычужанова Елена Анатольевна21 Мар 2015
документ План-конспект урока «My favourite food. A party hat» во 2 классе к УМК «Spotlight»Катраева Анна Валентиновна7 Дек 2015
разное Рабочие программы к УМК «Гармония» — 4 классЛявина Марина Михайловна31 Мар 2015
документ календарно-тематическое планирование к УМК «Spotlight 2»Гензе Евгения Владимировна17 Апр 2015
документ My letters! Самостоятельная работа к УМК «Spotlight-2»Разумова Ирина Игоревна23 Сен 2015

pedportal.net

Добавить комментарий